Dagen som varit

Sov ut rätt länge idag, halv 12..Skönt, man måste ju passa på nu när man är ledig!
Vid 2-tiden knallade jag iväg till stan med Ottilia.
Hittade mig 3 långärmande tröjor (kommer bilder senare). De kommer passa utmärkt under mig nya
kofta!
Hittade även två t-shirtar som jag föll in love with. Men som jag inte köpte! Starkt gjort av mig! :)
Bara tanken på hur förebrående mamma skulle bli om jag kom hem med ännu fler t-shirtar..
Men hon och jag ska ut på stan imorgon, så ska vi slå vad om att jag i allafall har med mig en av dem hem? ;)

Efter att ha fått i mig ett gott mål mat bestående av spagetti och köttfärssås så gick jag och mamma ut och gick.
Man måste ju göra något om man är för lat för att träna. Den träningen tar jag igen imorgon istället.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback