Torsdag

Idag var det franskaprov som punkt 1 när jag kom till skolan. Det gick väl bra antar jag.
På idrotten var det cirkelträning, jobbigt var var det var!
Men skönt. ;)
När jag kom hem satte jag igång att fota lite, så härligt att ta kort när man har en kamera där bilderna blir skarpa! :D Haha
Såg ifatt lite på cityakuten, nu har jag bara ett avsnitt inspelat..innan hade jag tre;) Vääldigt bra serie!

Sen för ovanligheten skull så gick jag och gympade en torsdag. Brukar vara alldeles för trött för att orka med det. Men idag cyklade jag iväg till Friskis & Svettis i full fart. Sedan var det ett jobbigt intensivpass som väntade!
Träningsvärk imorgon är ett faktum!

Oj, nu börjar klockan bli mycket!
Ha det bra alla!! // Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback