Tisdag

Idag har jag varit i skolan som vanligt.
Välidgt slappt, vilket var skönt.
När jag kom hem satte jag mig och åt framför tvn samtdigt som jag tittade på cityakuten (bästa serien!!). Lite tid framför datorn sedan är ju ett måste.
Stan var nästa stopp, tog mig en tur ner själv på cykeln. Inhandlade ett par ridhanskar för ynka 19 kronor (ord. pris 25 kronor). Mina gamla har nämligen gått sönder så det behövdes. Annars hittade jag inget av större intresse.
När jag kom hem blev det ännu lite dator och sen satte jag mig ner och lagade mina byxor. Hade två hål i grenen, och det går ju inte. Men nu är det fixat (klapp på axeln).
Ska snart sätta mig och se en film tror jag.
Antingen Material girls eller Temtation Island. Får se vad det blir!




Ha det gott allesammans!! // Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback