Tränat!!

Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del tycker jag. Förutom att ha varit i skolan tills klockan slog halv 3 så har jag tittat på cityakuten (som  jag gör varje vardag), varit på stan, tittat en timme på Sagan om ringen och tränat på Friskis & Svettis.

Jag uträttade en massa ärenden på stan, fixade en krans åt mamma och hämtade hennes klocka. Jag köpte lite grejer till en julklapp, jag kollade även efter andra eventuella julklappar, men hittade inget intressant. Och så hann jag titta igenom varenda affär på stan som är av minsta intresse. Det enda jag inte lyckades hitta var ett par ridbyxor, som verkligen är något jag behver..det är ju ett stort hål i dom jag har nu.

Duktiga jag har äntligen varit och tränat ordentligt igen (ridning och yoga räknas inte riktigt). Ett medelpass blev det nu på kvällen. Jobbigt var det så nu känner jag mig nöjd med mig själv.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback