Snow go away!

Nyss längtade jag så förbannat mycket efter julen (det gör jag fortfarande) men det verkar som att gud (om han nu finns) verkar ha missuppfattat min önskan. Han gav mig visst snö i mängder istället. Det har praktiskt taget snöat hela dan. I mitten av november! Så ska det inte vara! Jag är ju van vid att det inte kommer snö förrän i slutet av december. Hoppas att den försvinner snart och kommer lagom till jul istället.



Men kolla vårt träd som vi har bredvid garageuppfarten. En rätt magnifik syn va?


Kommentarer
Postat av: Matilda

OJ galet mycket snö!.. här i halmstad går jag fortfarande runt i min tunna skinnjacka och fryser knappt!

Postat av: Alicia

orättvist!:P i morse var det 7 minus ute :O

2007-11-15 @ 20:33:34
URL: http://liitenflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback