Klar!

Så nu är jag klar med Harry Potter boken.
Väldigt bra tycker jag.
Fast det känns tråkigt att det är slut nu...
Jag hade nog kunnat läsa ut den igår om det inte hade varit så att Lisa och Lisa frågade mig om jag ville följa med ut på kvällen. Men jag är trots allt glad över att jag följde med. Träffade en del folk, bland annat Tina som vi var med större delen av kvällen.
Efter att ha hängt någon timme vid Sibylla drog vi oss till att hänga utanför Mejeriet. Några klasskamrater kom förbi, och man fick se någon en aning berusad, vilket jag aldrig trodde jag skulle få se:P

vid den här tiden kunde mina tår jämföras med isbitar ungefär. Så vid 11-halv 12 tiden började jag dra mig hemåt. Men jag hade inte kommit särskilt långt förrän jag stötte på Simon J och en kompis till han. Så trots kylan stod jag kvar och pratade en stund. Sen kommer Adam och Daniel förbi cyklandes och de stannar och pratar.
De stannade kvar rätt länge, så vi tre börjar röra oss hemåt mitt och vi stod utanför mitt hus till klockan 1 och pratade om allt möjligt och hade riktigt kul, trots kylan.

Att sedan komma in och kunna dubbla på antalet kläder på kroppen var otroligt skönt. ;)


Kram // Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback