Girls night!

Igår på kvällen var jag med mina töser också.
Hur kul som helst! =)
Först ut till kebaben vid klockan halv 7 typ, där man blev mätt och belåten efter en tallrik kebab. ;)
Willys var nästa stopp.
Godis, och lite annat smått och gott köptes där.
Som Lisas coca cola (som envisades med att åka i marken hela tiden) och Lisas hand (som smällde till mig ett antal gånger:P )
Hem till Matilda bar våra fötter och sen.
Lisa kom och vi gick ner i källaren och hade kareoke och dans. Hur kul som helst!
Fick lära mig några nya dansmoves av Rebecka. Haha!
Vilken härlig tjej!
Sittandes på de snygga bilsätena hade vi sedan det vanliga tjejsnacket i flera timmar, man tröttnar aldrig!
Sen var kvällen slut när vi gick hem vid 2 ungefär.


   Sammanfattning: en lyckad kväll med många skratt - precis som det ska vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback