Fartfylld söndag

Okej, klockan är över elva, men jag ska bara skriva ett snabbt inlägg om dagen som gått.
Uppe i gryningen (kvart över 10), åt frukost, sen tränade jag. Valde konditionsträning idag, det behövdes kan jag säga!
In snabbt i duschen och sedan börja göra sig iordning för kalaset hos kusinerna.
Valet av kläder får ni se imorgon.
Klockan 2 var det kalas för Joel och Lotta. Matilda och Benne var hemma en snabbis, jättekul att träffa dom igen! Sen dröjer det väl antagligen fram tills jul innan man får träffa dem igen.
Nåja, eftersom jag har städningen att göra på söndagar åkte vi hem vid halv 6, åkte direkt till jobbet. Även om jag hade gjort en del av städningen på lördagen så tog det ändå 2½ timme idag.
Äntligen hemma sedan så då satte jag mig framför tvn med kvällsmat och filmen Fullt hus 2. En okej film, den duger bra för en ensam hemmakväll då man inte har ngot att göra.

Och nu är det hög tid för mig att krypa i säng om jag ska orka med morgondagen!!

Ciao! // Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback