Årets önskelista

Det är mindre än en månad kvar tills julafton, och mama tjatar på mig om att skriva en önskelista. Så här kommer den, får bara hoppas att hon läser den också. ;)

Pengar - något man alltid behöver.
Symaskin - den stenålderssaken jag har nu funkar ju knappt!
Kläder - eller pengar istället så kan jag köpa kläderna själv. ;)
Dansdvd - antingen en med magdans eller hip hop (eller liknande) vill lära mig något nytt
Ridbyxor - antar att jag måste önska mig dom
Filmer - det är helt dött i filmskåpet :P

Får ta och fundera lite mer så jag kan fylla på listan lite!

                                                                                                        // Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback