So far

Äntligen är det fredag igen! Hittills har jag inte gjort mycket mer än att vara i skolan , men senare blir det lite träning innan släkten kommer. Min mamma fyller nämligen 45 år imorgon så det blir firande idag.
Hoppas det blir kul.
Det har varit en bra vecka hittills tycker jag. Och jag har inte anledning att tro att helgen kommer bli mycket sämre!
Visst, skolan har inte varit den roligaste, i onsdags var det orientering hela dagen, men som tur var så var det fint väder så man slapp ju regn. Det gäller bara att hitta de positiva sakerna , fast ibland är det svårt...
Så mycket träning har det inte blivit, men istället har jag varit med mina kompisar! :) Jag, Lisa och Tina hade det kul på studsmattan i både måndags och i tisdags. Tina är ju som bambi på hal is när hon hoppar.
På kvällen kom även Markus och hoppade lite, så jag gjorde honom sällskap. Alltid lika farligt att hoppa med honom! :P
Igår följde jag med Eva ut och red. Jättekul! Roligt att det blir en hästsommar igen. Fast denna sommaren är det Holly Dolly som jag ska rida. Ni ska få se bild på sötnosen senare.
Imorgon hoppas jag det blir kul, då ska nämligen jag, Petter, Oscar och Carin ha filmkväll. Men det babblar jag mer om imorgon eller på söndag då jag kan berätta alla roliga detaljer! :) Haha


  Här är förresten navelsmycket jag fick av mina kusiner i konfirmationspresent!


                                               I like you, you know<3 //Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback