Nyklippt!

Kom nyligen hem från frisören. Har äntligen klippt mig. Det var verkligen länge sen jag gjorde det, innan julas var det. Det känns väldigt skönt. Har klippt kortare lugg, och klippt upp det lite mer. :P
Slingade även håret i en vitare blond färg. Är nöjd med resultatet, men fick en chock när jag hörde priset!
Jag var helt inställd på att det slingorna skulle kosta 120 kronor, men oj vad fel! 420 blev priset - för bara slingorna!
Nåja så kan det vara, får låta bli att köpa kläder den närmsta tiden.



                                  Ha det vackert(?)//Alicia

Kommentarer
Postat av: Matilda

usch det är så dyrt att klippa sig.. klippte du dej hos susanne?

Postat av: Ottilia

mina brukar kosta 810 kr, hos Malin!?

2007-06-01 @ 13:05:47
URL: http://ingetkanstoppamig.blogg.se
Postat av: Alicia

ja de gjorde jag.
men brukar du färga utväxten då otte eller?

2007-06-01 @ 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback