Konfirmation!!

Idag har jag då konfirmerats. Det känns skönt att ha det gjort. Det var väldigt nervöst så fort vi kom in i kyrkan och såg alla fullproppade bänkar. Självklart fick jag syn på min kusin Christofer direkt så då kunde jag inte sluta le. Tack alla ni som kom för att titta på mig!!! <3
Men annars tycker jag det gick rätt bra under tiden i kyrkan, några skratt och glömda repliker under pjäsen vi spelade upp, men annars tycker jag det gick bra!
Måste säga att jag är väldig glad över presenterna jag fick!
Pengar(i massor), ett halsband, navelsmycke, tre ljuslyktor av min gullige kusin Joel och en resa till LONDON!!!!! Den fick jag av familjen och det är jag och pappa som lämnar Sverige den 28e oktober! Ska bli jättekul!
Så nu ska jag spara massor av pengar så jag kan shoppa loss ordentligt när jag är där!!
Nu har alla åkt hem, för mamma ville inte ha kvar dem när ESC börjar sen.

  

          Men nu ska jag gå, Ha det fint allesammans!!//Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback