Kalmar

Gårdagens dag tillbringades i Kalmar och på Ölands köpstad med mina kusiner!
Jag var klar lååångt innan vi åkte eftersom någon skickade fel tid till mig i smset. Men det var lugnt, hade väntat mig det.
På köpstaden finns typ Sveriges bästa skoaffär, De har alltid många, billiga, snygga och bra skor!
Provade en del som var fina, men köpte ändå bara ett par. Fast jag är nöjd ändå för jag gillar dom mycket!
Sen bar det av till staden Kalmar. Tre tröjor blev det där och en godispåse såklart från Tokige Ture. VI köpte alla varsin...jag köpte dock den största..:/
Hehe men det var en rolig dag, och det var annorlunda att åka in med mina kusiner. Det är synd att Matilda inte bor kvar här. Hon är väldigt snäll och rolig, och hon har väldigt bra klädsmak så hon är perfekt att åka och shoppa med!



    
                                                

Kommentarer
Postat av: klara

åh vilken fin desigt du har fått! hur gör man egentligen? du skulle inte kunna hjälpa mig? :)

Postat av: Matilda

ja jag tycker också det är synd att jag inte bor kvar...

2007-05-29 @ 21:40:42
URL: http://ombytlig.blogg.se
Postat av: Alicia

Klara: jag tror inte jag är den bästa att hjälpa dig precis, för jag kan typ ingenting!:S
Matilda: ja, det är jättetråkigt! fast det blir ju desto roligare när du kommer hit;)

2007-05-29 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback