Hype!

Ursäkta, detta inlägget kom lite sent; det skulle ha skrivits i måndags eftersom det var då det var valborg.
Men bättre sent än aldrig.:P På morgon var jag sjuk, hade lite feber men framåt luchtid gick det över så jag och Carin gick ut på stan lite. Jag hittade skor till konfirmationen och skolavslutningen! Det var gutt :D
Sen när jag kom hem mådde jag jättedåligt så jag tog en ipren så jag blev på topp igen. Jag ville bara ut ur huset så jag följde med Ottilia, Sofi; Bella; Natta och Matte till Amigo och sedan vidare till Hype!! Jätterolig kväll!!!!!<33 Underbara var ni och omtänksamma!<3






Mina skor (vet ej vad affären heter)


Ha de bra!!//Alicia

Kommentarer
Postat av: Ottilia

affären heter Man how shoes eller nått :) ;) haha konstigt namn tycker jag :) <3

Postat av: Ottilia

man who shoes kanske det är???

2007-05-05 @ 11:26:34
URL: http://ingetkanstoppamig.blogg.se
Postat av: Alicia

ja, jag vet.men jag e inte riktigt säker på de så jag tog inte med det:P

2007-05-05 @ 13:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback