ESC

Igår vann Serbien med Marija Serifovic som sjöng Molitva. Själv tyckte jag definitivt inte hon var den bästa. Jag hejade på Bulgarien, Moldavien och Ungern!Men jag vet några som jag satt framför tvn med som tyckte Serbien var bra..hehe
Men refrängen var helt okej, kanske kommer man börja gilla den eftersom den med säkerhet kommer spelas hela tiden på radion.
Och Sverige tycker jag gjorde ett bra framträdande så det var förvånande att de kom så låg. fast det var många bra med i år så det kanske var därför. Men jag tror det är bra för Sverige att vi får kvala in nästa år(om vi har en bra låt vill säga). För många ut av de låtar som har kommit bra har fått kvala in.
Måste bara nämna Storbritannien, jag förstår inte!!??
Hur kommer det sig att de alltid ska ha en sån dålig låt som bidrag?!
De lyckas ju få fram så bra artister  - förutom i ESC!


Aja nu ska jag inte skriva mer på detta inlägget!//Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback