Vad ska man välja?

Vi hade SYV-dag hela eftermiddagen idag. Och jag bara undrar, om man inte riktigt har bestämt sig för vad man vill göra var tusan ska man göra då?! Och hur gör man om man vill gå flera olika linjer? Man kan ju inte precis gå alla samtidigt...
Det är något som tåls att tänka på! (Vilket jag har gjort dom senaste åren ungefär..)

Jag var ju i Kalmar igår med Lisa, kommer inte ihåg om jag har sagt det innan, men det skadar inte att säga det igen;) Inne på Vero moda så hittade jag en fin klänning, kan inte sluta tänka på den:D Vill gärna ha den, den är röd-vit rutig och jättegullig. Det är synd att jag handlade för så mycket häromveckan:S

Nu drar jag !! Hasta la Vista baby;)  //Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback