Torsdag

Hejsan!

I natt vaknade jag av att jag behövde nysa..blev förvånade, för det har aldrig hänt mig innan. Men i allafall så hade jag en riktig nysa-morgon, jobbigt jobbigt. Skolan sedan, gick ju bra, inga större händelser som är värt att berätta.
I morgon ska jag på hälsoundersökning till skolsköterskan klockan nio. Tydligen något alla måste göra i åttan.
Och så är det svenska prov på ordklasserna, tror det kommer gå bra, känner mig säker på det(säger jag nu innan:D haha). Det är bara så tråkigt att öva på det:S Somnade faktiskt under tiden, jag satt visserligen i sängen medan jag övade, men det tror jag inte har så stor betydelse:D Hehe. Så jag tog mig en välförtjänt tupplur på en halvtimme, det var riktigt skönt!

I morgon ska jag även rida! Det är verkligen jättekul, har bara ridit en gång innan i den gruppen jag rider i nu, men det gick bra då så jag hoppas det gör det imorgon också.
Efter ridningen måste jag verkligen skynda mig, för Ottilia och Sofi lyckades på något sätt övertala mig till att följa med till Sandra imorgon, hoppas nu bara att det kul!;)

Nåja nu ska jag sätta mig och titta på tv lite!!ha det bra!//Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback