Ojojojoj!

HEJSAN!

Praoat idag igen, idag var det verkligen mycket att göra!:O Fick även göra en del nya saker idag.
Mamma kom in ett tag så då fick jag expiditera henne, de va ganska kul:P haha!
Fick även ta betalt av henne, och några andra efter henne.
Det var även idag mycket att packa upp och hänga ut.
De fick in ett par snygga och BILLIGA linnebyxor idag. (köpte själv ett par:P) haha.

Jag hade något jag skulle skriva men tappade bort vad det var..:S Nåja..:P Det är inte hela världen!

Men jag fick nästan lite panik idag, under hela veckan så har jag gått och hängt undan lite kläder som jag skulle ha på Torgett.
Idag skulle jag då betala...Hehe..:P
Det hela gick på 1649.50 kronor! Och då fick jag en kofta som jag annars hade tänkt köpa, gratis!:O
Det jag köpte var:

  • En  kjol (399,95 kr)
  • Två tröjor (159.95 kr/st)
  • En kofta (199.95 kr)
  • Ett par byxor (159.95 kr)
  • En tunika (259.95 kr)
  • En klänning (259.95 kr)
  • Ett linne (49.95 kr)

Och så fick jag då koftan som annars skulle ha kostat 159.50 kr + att jag fick en ONLY väska också + att imorgon så skulle jag få ett linne till! En rikigt bra vecka!:D haha


Lägger upp bilder på plaggen så fort jag hittar kabeln som gör det möjligt att överföra bilderna till datorn!Haha!

Ha det bra!!//Alicia



Kommentarer
Postat av: Matilda

ojojoj du shoppar ju nästan lika mycket som jag! jag gillar den första klänningen med blommor!

2007-03-20 @ 22:19:09
Postat av: Matilda

ojojoj du shoppar ju nästan lika mycket som jag! jag gillar den första klänningen med blommor!

2007-03-20 @ 22:20:21
Postat av: Alicia

Gör du?? tusan, jag typ gillade den också jättemycket men jag lämnade tillbaka den och köpte en annan rutig istället:S fast jag vet inte, jag är sugen på att köpa den blommiga igen också..!

2007-03-24 @ 00:40:59
Postat av: Tillan (kusinkusinen)

Precis som Matilda ÄLSKADE jag den första klänningen med blommor. wow :)
Vart hittade du den? :)

Postat av: Tillan (kusinkusinen)

allt var snyggt :D kul med ny gaderob :)

2007-03-25 @ 17:23:38
URL: http://tilamao.blogg.se
Postat av: Alicia

Det ska då vara tusan att så många gillar den då!:D haha jag som lämnade tillbaka den..:S Men den är köpt på torgett i nybro, finns antingen på only eller vero moda annars. jaa det är jättekul! haha

2007-03-27 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback