LASERGAME!!



Just nu  är jag i Växjö på onset, och spelar Lasergame!
Har redan spelat 2 omgångar och är helt slut! Men ej är inte dagen slut. Vi ska vara här till klockan 7 imorgonbitti.
Och med vi så menar jag klassen. Min idé såklart att vi skulle åka hit.;)

Snart är det säkert dax att spela igen. Ska ut och äta på McDonalds sen antagligen.


Igår fick jag mina nya magdansvideor med posten:D så det blir mycket dansa av den närmsta tiden!
Igår var jag även med Bea, hon,jag,mamma och Cecilia hade spa-kväll. Vi hade det jättemysigt.
Jag provade på att smaka kaffe också, men det smakade ju inte så gott..:S
Det är synd att både Bea och Emma har åkt hem igen, men förhoppningsvis så träffas vi snart! Älskar er!<3

Nu ska jag spela igen!!

Ha det fint allihopa!  //Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback