Kalmar

Är jätteonyttig nu, sitter här och vräker i mig godis! Det är tur att jag ska iväg och träna sen! Hade lite kvar efter igår kväll, då jag var på bio med Sofi och Ottilia i Kalmar. Den kvällen tog en helomvändning, då det först var tänkt att vi skulle gå och titta på Emil och Markus när dom spelade innebandy, men så blev det icke! Istället blev det Music and lyrics i Kalmar vid kvart i nio. Sofis snälla mormor körde oss in och hennes pappa hämtade oss.


Idag var jag i Kalmar också, denna gången med Lisa dock. Det började med att tåget var försenat så vi fick sitta och vänta i blåsten tills dom säger att det ska gå en buss istället.Så vi var inte framme förrän vid 12 ungefär.
Jag köpte den MaxFactors nya mascara, Masterpeice Max, eller något sånt:D Hoppas den är bra, jag har den förra och den tyckte jag var jättebra. Köpte även bland annat den nya boken i serien Gossip Girl, om jag gärna rekommenderar och en ny bok av Meg Cabot, som jag tycker är en strålande författare!

Jag och Lisa hade väldigt kul med våra mobiler och våra "fina" ljud, som vi underhöll oss med på bussen och på stan. På Gina Tricot provade jag och Lisa även några klänningar och tunikor som fick våra rumpor att se ut som stora bollar, vilket framkallade några skrattsalvor.

Ska masa mig iväg till Friskis senare tillsammans med Lisa och Matilda, kanske att man möter Tina där också!


Ha det bra alla människor!!//Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback