2 kompisar+tilltugg+en bra film= perfekt filmkväll!

Hej!

Vet inte vad som flög i mig idag, det var som att jag hade 200% energi i skolan idag! Det var säkert överskottenergi, men jag var glad så jag är glad.

Eftersom det är (var) fredag idag, så var det även ridning, det var kul idag! :D Det tyckte även Lisa, hon fick ju en lite bättre häst idag.

Klockan 9 kom Carin och Lisa hit och så hade vi e jättemysig filmkväll då vi tittade på The holiday, den är väldigt bra, rekommenderar den gärna! Jag stod för läsk, filmen, godis, dip, gurka och chips, då fick Carin stå för lite dricka, paprika och morrötter. Lisa tog av någon anledning med sig popcorn.
Men nu har dom åkt hem och jag är rikigt trött, så jag ska gå och lägga mig.!



                                       pussar och kramar!//Alicia





Kommentarer
Postat av: Tillan (kusinkusinen)

The Holiday är en toppenfilm :D wow


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback