Värme och pool

Otroligt vad varmt det har varit idag! Runt 38 grader i solen hela dagen, snacka om varmt! Inte behöver man åka utomlands när vädret är så här, inte!
Men det har varit lite väl varmt tycker jag, på altanen har man nästan inte kunnat gå utan skor utan att riskera att bränna sönder dem.
Men ett plus med värmen är att det har fått pappa (och mig) att sätta upp poolen! Så den håller på att fyllas just i detta ögonblick. Visserligen är det ingen stor pool, men den svalkar skönt när det är sådant här väder. Den något större nergrävda poolen kommer förhoppningsvis nästa sommar!

Får se om den hinner bli fylld innan solen har gått ner, för i såfall ska jag inviga den med mitt första dopp i år! :D




                                                                                    C ya!//Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback