Uppfriskande promenad

Har precis varit ute på en lång rund med hunden. Kändes svalt och skönt efter en sådan varm dag.
Men jag fick dock ont i hälarna :S Beror säkert på att jag gick runt i mina ballerina skor, hehe inte världens bästa promenadskor. OCh så har jag ju dom senaste dagarna gått runt i vanliga flip-flop, så mina fötter ha fått ta några hårda smällar!

Men nu ska jag alldeles strax in i duschen, man blir varm efter en sådan här dag.
Och sen ska jag ta mig en god kvällsmat! Mums!


                                                                                                                                                               //Alicia

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Alicia!
Vill du komma o leka med Moa nångång nästa vecka?
O Meja oxå självklart...hihi

2007-06-13 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback