Tisdag

Igår var det sista långa skoldagen. Kändes väldigt skönt när den var över. På kvällen skulle jag åka till friskis och köra ett step pass. Men självklart så ska det vara instält! Fatta att man blir arg när man har cyklat som en galning i typ 7 minuter i 30 grader värme, och sen bara måste cykla tillbaka igen! Inte kul!
Men eftersom jag hade bestämt mig för att träna igår så krde jag ett pass här hemma, och det gick ju bra.
Efter att ha duschat och ätit lite snabbt satte jag igång med min ´"spakväll". Vilket innebar fotbad, ansiktsmask, ögonbrynsplockning, målning på tånaglar och (finger)naglar. Kändes väldigt skönt efteråt. Fast det var lite stressigt eftersom jag började rätt sent....

Nåja, det är skönt att ägna sig åt sig själv ibland!!   //Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback