Studenten..

..har inte jag tagit idag, ne. Men jag vet några som har det, så jag var och uppvaktade dem!
Det var så otoligt varmt idag, över 30 grader, och så ska man stå mitt i solen och vänta på att de ska bli uppropade, jobbigt!
Men jag lyckades hitta Emil och Markus ( trängde mig fram längst fram så jag inte skulle missa dem, hehe) och gav dem blommorna och presenterna jag hade köpt till dem.
Hoppas de blev glada, de såg ganska förvånade ut över att se mig, de hade nog inte väntat sig mig. :P
Men men, i och med detta så fick jag ledigt halva dagen från skolan, så;)




Och förlååååt Anna-carin för att jag glömde bort dig! :S (om du nu läser detta, så önskar jag dig grattis till studenten i efterskott!!!)
Hade ju inte en tanke på att du också slutade.

På onsdag är det min tur...fast jag slutar ju bara åttan, så det är ju inte så mycket att skryta med..:S



                       Nåja, ha en bra natt allesammans!! Sov sött!//Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback