Påryd

Som släkttraditionen bjuder så åkte vi till Påryd idag och badade. Varje år dagen efter midsommardagen åker vi till Påryds utomhusbad tillsammans med mammas sida av släkten och badar. Kanske inte det roligaste men jag hade inget bättre för mig än att följa med. I den kiosken som finns där finns det lakrisremmar som jag alltid brukar köpa! Dom är så goda, dom finns visserligen på andra ställen också, men jag kollar dom till Påryd. Och så är dom bara slut idag! Då blev jag inte jätteglad...
Men men, så kan det vara. Vädret var väldigt växlande, smådroppande när vi kom dit, solen sken, åska, muller och stora regndroppar på slutet.

Om en stund kommer kusinerna hit och ska äta tacos. Så gott! Mums!



                                                                                                   Ha en bra fortsatt dag//Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback