Midsommar

Så imorgon är det midsommar. Som vanligt enligt traditionen så börjar det med att vi åker till mormor och morfar för att äta den vanliga misommarmaten. Sen på eftermiddagen drar jag över till öland. Där Lisa och Matilda väntar på mig. Blir säkert jätteskojsigt!
Fast enligt mig så skulle det säkert ha varit hur superduperkul som helst om man hade kunnat samla ihop ett gäng tjejer och killar och typ campa själva på öland. Men när jag väl frågade så var alla redan uppbokade. Det får väl förhoppningsvis bli nästa års firande!
Men i allafall så kommer jag stanna över natten hos Lisa, så det blir nog inga skriverier här förrän på lördag.





          Ha en bra midsommar allesammans!!//Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback