Micron

Ahh åt middag för en liten stund sedan. Spaghetti och köttfärssås, mums!
Det var rester från gårdagen och därför värmde jag det i micron. Det kanske jag inte skulle ha gjort. För plötsligt bara poppar det till inne i den. Och när jag tar ut tallriken är väggarna och taket i micron fyllda med köttfärssås stänk ock krossade tomater. Så jag blev tvungen att torka ur micron innan jag fick äta min mat!
Så det kan gå!




Snacka om att jag verkligen inte har något intressant att skriva om när jag skriver om min micro..nåja, så kan det vara. Får väl hoppas att jag får lite bra insperation snart så jag kan skriva om något mer intressant!


                                                                                                                   //Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback