Matlagning

Sedan förra året inne sommaren en annan sak också, hemarbete. Det vill säga, laga mat, fixa tvätten, trädgårdsarbete, gå ut med hunden och liknande. Och idag var det min tur at laga mat. Det blev något enkelt. Hamburgare och pommes! Men även om det är enkelt så smakar det desto mer;) Hade ju tänkt att jag skulle ta kort på det jag lagar nu under sommaren och lägga upp här så det blir lite blandat att läsa om. Men ja var så hunrig så jag kom inte ihåg det. Får se till att göra det nästa gång!
Men jag kan säga att det smakade väldigt gott - Kock nästa kanske? ;)




                                                                                                                 //Alicia  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback