Kolla!

Titta in på denna sidan! Så otoligt fina kläder! Till superpriser också. Det är så att även vanliga människor har råd. Det enda du behöver göra är att flytta till Usa eftersom de inte fraktar varorna internationellt. Så det är ju inte bara lite dåligt tycker jag...

www.forever21.com

Product Picture                          Product Picture                        Product Picture                         Product Picture                        

Product Picture             


Här är några av mina favoriter från sidan. Även om du inte kan beställa några av dom så tycker jag det är värt att kolla in sidan!


                                                                                                          //Alicia


Kommentarer
Postat av: Ottilia

tråkigt om man inte kan beställa ju, då om man hittar något fint blir man bara förbannad :D haha nöjd nu? (A)

Postat av: Alicia

haha, jag vet:P skitnöjd!:P haha

2007-06-25 @ 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback