Hemma igen

Nu är jag tillbaka från Öland. Det var roligt, fast det regnade ju så otroligt mycket igår.Det var inte lika kul. Men vi satt i förtältet och hade det mysigt.
Pappa hämtade mig idag, och när vi ändå var på öland tyckte jag vi kunde passa på att avlägga ett besök på ölands köpstad. Hittade dock ingenting. I Kalmar gick vi också n på Calmare outlet. Fanss ju en del fint, men ingen för mig direkt.

Tidigare så har jag bestämt med Sofi och Ottilia att vi ska se Harry Potter och fenixorden tillsammans på bio. Och idag bokade jag biljetterna, så den 13 juni ska vi på bio! Det ska bli kul. Hoppas filmen är bra!


                                                                                                             //Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback