Spa-dag + film

Idag har jag och Bea spaat. Vi laddade upp ordentligt med ansiktsmasker, nya nagellack från Lindex. Sen hemma plockade vi ihop nagelfilar, nagelsax, nagelklippare i olika storlekar och former, salvor, fotbad, fingerbad, nagelstärkare, fotfilar och lite bra musik. Sen satte vi oss ute på altanen för att påbörja pedikyren. När den var klar skulle Bea hem och äta, och när hon kom tillbaka fortsatte vi med manikyren, jag gjorde även ansiktsmask och plockade ögonbrynen. Jag provade en ny ansiktsmask, en rödlermask som värmeds upp när den kom i kontakt med huden. Det var riktigt skönt, fast jag blev lite chockade först när det kändes som att ansiktet skulle brännas upp innifrån! :D Men det var riktigt skönt att få pyssla om sig själv lite idag. Och för att göra dagen fulländad så avslutade vi med att kolla på Dirty dancing. Klassiker som alltid går hem. Lika bra varenda gång tycker jag!



                                


Bra tips!  Om det är så att du ska ta ett fotbad men inte har något fotsalt hemma, häll i lite balsam då. Känns jätteskönt, och det gör fötterna mjuka och lena!                



                                                //Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback