Shopping

Idag har jag och Emma varit på stan. Hittade lite saker som jag har längtat efter. Bland annat ett par nya gympaskor. Så redan i morgon ska jag inviga dom när jag och Emma ska ut och springa. Hoppas dom är bra, de kändes väldigt sköna i affären. Det är en jäkla skillnad på dämpningen i de nya skorna och mina gamla. Efter 2-3 år är mina gamla skor helt utslitna.
Förutom löparskor så hittade jag ett par sandaler och armband.

När jag kom hem kände jag för att räkna mina skor nu när det hade blivit ett litet tillskott. Och jag börjar bygga mig en samling, 14 par skor är jag ägare till! Flera är dock r'ätt utslitna och borde antagligen kastas, men inte än, jag kan inte riktigt skiljas från dom!

  Gladiatorsandaler, Lindex (reaköp!)


 Löparskor, Sportringen (reaköp!)


 Armband 10-pack, Lindex 



Idag har jag även invigt min nya bikini. Den är väldigt bra att sola i, men att bada vet jag inte, Den är för stor, får väl se om man kan sy in den eller något..


Aja,ha det prima!! /Alicia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback