Dagens shopping

Idag har jag varit i Kalmar med Bea. Hittade lite, nämligen en bhn och solbrills. Så nu har jag fyra olika par solglasögon. Men det är alltid bra att ha. Och när man hittar ett par snygga så pass billigt som jag gjorde måste man ju passa på!
Inne på H&M var det bh-provning som gällde. Efter att ha plockat ihop ett gäng var så var provrummet nästa stopp. Provhytter är ett väldigt bra ställe, man lyckas alltid få sig några goa skratt när man provar  kläder med en kompis. Den här gången var det bland annat Beas mobil som lockade fram några skratt. Men jag hittade i allafall en bh, egentligen 2 men det blev för dyrt. Har ju inte lika tur som vissa andra som får sponsring:P Haha.

Dagens inköp:

  Solglasögon, I me my

  Bh, H&M


Gårdagens Inköp:

  Halsband, Puss


                                                                                                 //Alicia

Kommentarer
Postat av: Ottilia

skit snyggt, och här är det minsann någon som har tagit sig en titt inne på karl anderssons ur? :D wiiie! :D

Postat av: Alicia

ja, självklart;) haha:D

2007-07-04 @ 21:39:44
URL: http://liitenflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback