17 juli - Tisdag

Ahh, idag har det varit en jobbig dag. Jag och Emma steg upp redan halv 9 idag. Och tro det eller ej, vi gav oss ut och sprang. Så otroligt jobbigt! Fast efteråt kändes det väldigt skönt! Hehe..
Efter mat och lite slappande framför tvn så åkte jag och städade. i timme! Det är inte lite städning..När det är så varmt som det har varit idag så känns tiden dubbelt så lång..Och så dog ju min mobil efter ett tag så jag inte fick någon musik.. Så nu sitter jag här med en ond rygg efter att ha jobbat med krökt rygg så länge. Får dock tänka på att jag gör det för en god sak..eller?
Jag kan i alla fall säga att den salongen har inte varit renare under det året som jag har städat där.


5 i topp - Tv-serier (obestämd ordning)

Cityakuten
Prison break
Förhäxad
Vänner
Top model (usa)


                                                                                                        //Alicia


Kommentarer
Postat av: Matilda

du har ju missat den bästa seriern som finns Grey's anatomy!!

Postat av: Alicia

haha jag ländepå mig att du skulle nämna något om det!:D ja, jag missade i de första avsnitten, och så tyckte ja inte det var någon ide att hoppa in mitt i.

2007-07-17 @ 21:23:19
URL: http://liitenflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback