tillbaka igen!

Nu ska jag börja med att avlägga ett löfte, ( ska även försöka hålla det), men även om jag skriver de mest ointressanta sakerna så ska jag försöka skriva så ofta som möjligt. (Gud vilket tråkigt liv jag verkar ha!) Men jag klarar mig, man kan ju inte få allt här i livet;)

Nu är släkten här och de flesta sitter och tittar på melodifestivalen och käkar glass. Usch. alltså låtarna tycker jag bara blir sämre och sämre för varje år, i alla fall vad gäller Sverige!

Men till lite gladare saker, jag har fått alla mina presenter:P
Mycket(!) pengar, 2 magdansdvd:er,en tröja,hårspray och ett navelsmycke som jag ska byta till när mitt hål har läkt.
Så när jag har lärt mig danserna från dvd:erna så kan jag ha värsta uppträdandena!:D Ska bli kul, jag gillar nämligen att dansa!

På måndag ska jag titta på när kulturskolans showdansgrupp har lektion eftersom jag själv är sugen på att börja dansa det också.

Men nu ska jag gå och vara lite social och leka med Moa!

ha det bra!//Alicia

Kommentarer
Postat av: Peri

Vadå sämre? det är ju asmånga bra låtar med iår! kolla bara the arks liksom, den e ju asskön och de andra duger ju också! :D

2007-03-05 @ 19:59:38
Postat av: Anonym

okej, the arks kan jag hålla med om..men håll med om att för nårra år sen så va de mkt bättre låtar?:P

2007-03-05 @ 22:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback