Suck

Vad dålig jag är på att blogga. Inte uppdaterar jag särskilt ofta nu för tiden, jag får skärpa mig!
Idag sov jag till klockan 1 nästan (A), men jag var ju trött (kan ju ha berott på att jag var uppe ganska länge) och för att igår steg jag upp klockan 8, jag skulle in till Kalmar med Ottilia och vi ville vara inne när affärerna öppnade.
Jag lyckades inte hitta något på mellandagsrean - hur dålig är man inte då. Men det enda stället där men verkligen kan säga att det var rea var på Gina Tricot, och efter 5 minuter efter det att affären hade öppnat var det proppfullt med folk där inne, inte blev det bättre framåt eftermiddan heller, snarare värre. Så man orkade ju inte gå där inne och titta så mycket. Men innan alltför mycket folk hade strömmat in i affären lyckades jag ändå hitta klänningen jag ska ha på nyårsafton. Så skönt att äntligen ha hittat den, inte var den särskilt dyr heller. Hihi.
Ni får ingen bild på den nu, utan det kommer inte förrän på nyårsafton.
Ett fynd till gjorde jag i Kalmar, nämligen en tunika från Indiska, jag gillar den jättemycket, tycärr är det inget plagg man har förrän till våren, för den är lite väl vårig för att ha nu mitt i vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback