Söndag

Sov länge idag, steg upp och åt frukost. Fixade mig iordning, sen blev det träning här hemma. Jobbigt jobbigt, men välbehövligt. Tränade i nog nästan 2 timmar, fast det blev lite slappt på slutet då det plingade på dörren och Ida-Sara kom på besök tillsammans med hennes pappa.
Sen var det en skön dusch som stod som nästa punkt på schemat. Mat var nästa. Pizza! Har upptäckt en ny god pizza efter att i flera år bara ätit Batman, nämligen Mexicana. Väldigt god, stark dock.
Sen har kvällen spenderats här i princip, har kollat på en träningsfilm som jag fixat för att se om den var något att ha, och joodå, den ska brännas ut på skiva.(a)
Snackat med lite blandat folk på msn som vanligt, Jag är nyfiken på Matildas klänning som hon ska ha i morgon, om hon har en likadan som jag eller inte. Det lär visa sig! :P
Och så i morgon är det årets sista dag. Får se vad den bär med sig, förhoppningsvis hinner jag blogga lite innan jag ska hem till Matilda. Om inte, får ni vänta med alla smaskiga detaljer tills på tisdag!!


See ya!!// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback