Klippning

I tisdags klippte jag mig äntligen!!
Förra gången jag klippte mig var den 31 maj om jag minns rätt. Så ni kan ju bara tänka er vad mycket mitt håt har växt sen dess - och hur slitet det var. Och så hade all volym försvunnit, och mina lockar ville inte vara kvar, så de senaste månadern har jag verkligen längtat efter en klippning.
Jag gjorde inget nytt, klippte bara så lite som möjligt på längden, klippte luggen så jag både kan ha den på sidan och mittbena. Klippte upp håret lite också, så nu är mina självlockar tillbaka! .) Härligt, älskar mina lockar!
Susanne visade mig även hur jag ska föna mitt hår så det blir lockigt och fullt med volym, så nu kan jag få håret att se dubbelt så stort ut på bara några minuter! Fett nice!

  
Hade bara efter-bilder. Så här såg jag ut när jag kom hem direkt efter klippningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback