Jullov!!

Äntligen är det jullov! Gud vad man har längtat!!
Fick ju betygen också, annat än nöjd kan jag ju inte vara med dom. :P
Mamma tvingade med mig att sola solarium idag, så jag stinker nu. uscha...hehe, Men jag är brun iaf! (eller brunare än vad jag var innan..;)
Ikväll blir det nog lugnt, är så trött.

Igår var jag i Kalmar och shoppade lite, fixade de sista julklapparna, så det känns skönt att ha det klart nu.
Jag hittade även ett par svarta jeans för 400 kronor. Vad jag har letet efter ett par bra svarta jeans, och så äntligen hittade jag ett par, trist är ju att man måste ha storlek 40 i dom, normalt har jag 36...men dom var jag inte ens i närheten av att kunna knäppa. :P
Menen, det är det ju ingen som kommer märka vilken storlek jag har i dom när jag har dom på mig;)
Hur som helst kommer de bild så småningom på dem.

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback