Söndag - 19 juli

Idag har  varit som vilken annan söndag som helst. Har varit och städat, det tog lång tid idag, men sen var jag ju också ovanligt trött..Medans jag höll på att städa blev min mage helt tom, så när jag andades ut gjorde den sina små läten och klagade på att det inte fanns något i den. Tur att man är själv på jobbet!:P
När jag kom hem åt jag, lövbiff, klyftpotatis och sallad. Mumma!
Sen har jag tagit det lite lugnt, plockade och färgade ögonbrynen för en stund sedan. Resultatet blev mycket bättre än förra gångens färgmiss! För denna gången hade jag brun/svart färg stället för svart, vilket passar mycket bättre till mitt ljusa hår.

Och om ungefär 10 minuter så ska jag möta Sofi, då ska vi ut och gå en runda. Har en del att diskutera med henne. Hihi :)



                                                                                              // Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback