Sol och bad och resa

Ahh , Snacka om skön eftermiddag. Först solning i en timme, sen lite bad i minipoolen. Sen ännu mera solning. Fick ligga lite längre än vad jag hade tänkt eftersom Henry blötte ner mig ett antal gånger så jag aldrig torkade. Men vad gör det? Det är härligt att sola ;)
Sen om någon timme blir det jobb..fast jag skjuter upp det hela tiden, så man får väl se vad klockan är när jag ger mig iväg.
Sen nu bara helt plötsligt blev jag väldigt sugen på att följa med min kusin till Irland vecka 34. Fy vad kul det vore! Shopping, shopping shopping! :D Fast typ 2000 kronor för bara resan är rätt mycket när jag ska till London på höstlovet...Så vi får väl se hur det blir..Matilda, när måste man boka biljett senast?;)




// Alicia

Kommentarer
Postat av: Matilda

vi måste boka så snart som möjligt..men det skulle vara kul om du hängde med.. strunta i skolan någon dag..och du behöver ju inte shoppa jätte mycket där...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback