Sofi-dag

Igår var jag med Sofi större delen av dagen. Vi börjar med att sticka ut på stan, där jag provade typ 100 par jeans. Slutade med att jag kom hem med 2 par och en sjal.:P
Sen skulle hon ha lite gästerhos sig, och jag skulle iväg och rida, denna gången följde mamma med och fotograferade också. Får väl se om jag vågar lägga upp några bilder från det.
Kul var det i alla fall, även om tjocka Holly Dolly var envis med att köra upp huvudet hela tiden.
Sen framåt kvällen kom Sofi igen, då var det film som gällde men tillbehör.
Vi invigde vår nya mixer som mamma och pappa köpte för någon dag sen, genom att göra varsin blåbärssmoothie. De smakade faktiskt hyfsat, jag brukar inte vara så förtjust i sådant, men den var helt ok! ;)
Och så blev det såklart gurka, morötter och dip också. Och några slags bullar som Sofi drog med sig.
Filmen vi såg var "New York minute". Inte första gången jag ser den precis. Såg den även i lördags och sen igår, innan dess har jag väl sett den typ 3 gånger. Och filmen är inte ens så bra.
Men men,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback