Lördag

Igår var en väldigt lyckad kväll. En av de roligaste kvällarna på smmarlovet skulle jag tro..
I alla fall så började det med att vi åt tacos hemma hos Oscar. Gott! Lisa hade lite svårt dock att äta på grund av alla skrattanfall..:P
Eftersom jag blev nerröstad när det gällde filmval så blev det "Terror på Elm street 3". Typ första gången jag såg en skräckfilm, och den var fruktansvärt dålig. Jag är livrädd för sånna filmer, men inte ens jag blev rädd av denna. Så då kan ni ju kanske fatta hur dålig den var XD. 
Efter filmen gick vi ut en sväng. Petter hade så otroligt mycket överskottsenergi så jag vet inte vad. Rolig var han i alla fall :D När Lisa var tvungen att gå hem fortsatte jag, Petter och Oscar hem till David där vi drog med han ut.
Promenaden kan man ungefär sammanfatta med dessa ord:
Sko på tak
Kvast på tak
Katter
Petter:P
Pengar
Blockering
Alicia
Oscar
Lisa
David
Äppelkastning
Kyrkogård
Skratt
Skratt
Skratt

För att göra det enkelt:P Hehe
Men en sak vet jag i allafall, och det är att detta måste göras om!:)

            
                                                                                                //Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback