Torsdag

Skoldag som vanligt, sen hade jag min lediga dag som jag kallar de dagar som jag inte tränar på. Började med att sätta en kastrull med vatten på en platta och satte på en annan, kunde gått illa om inte mamma hade märkt det.
Satt sedan och tittade på gårdagens cityakuten och på dagens, sen blev de nanny och du är vad du äter. Det programmet fick mig sedan att gå ut och gå i en halvtimme (i programmet så sa de att 30 minuter rask promenad bränner man nästan 200 kcal på). Så jag gav mig ut i det kalla vädret. Det var riktgt skönt fast lite väl kallt i slutet. Haha, det blev mycket till "ledig dag"!
Sen satte jag mig här och pappa kom med en ny datastol i läder typ, som jag sitter och gosar i nu!



       Ha det bra!!//Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback