Lite allt möjligt

Idag har det varit skoldag som vanligt, precis som resten av veckan. FÖrutom att igår så hade jag jätteont i min navelpiercing, kunde inte böja mig ner utan att det gjorde ont:S ajajaj. Fast som tur är så har det blivit lite bättre i allafall.
I tisdags så var jag ute på stan och köpte en klänning och ett linne. Linnet kan jag inte bestämma om jag vill ha grönt eller vitt. Jag köpte ett ljusgrönt för jag har redan 4 andra vita linnen men inget i den modellen. Vad tycker ni är snyggast?
Snart ska jag börja skriva på min bokrecension som man ska lämna in i svenskan. Jag vet inte vad jag tycker om det med tanke på att det är en icke-utbildad svenskalärare som ska sätta betyget. Antingen blir det säkert jättebra betyg bara för att hon inte vet vad ska kolla efter som är bra, eller så blir det säkert dåligt betyg för att hon kollar på fel saker. Jag personligen hade hellre velat att vår förra lärare skulle ha läst igenom dem.
Sen vill jag att alla ska kommentera att de har läst min blogg!! Vill VÄLDIGT gärna veta vilka de är!:D
(Annars blir jag ledsen om ni inte gör det:( )







                        Ha det bra!!//Alicia

Kommentarer
Postat av: Ottilia

det är jag alicia :P haha men sofia läser dom ju :D gud vilka fina kläder!

Postat av: Alicia

Sofia?

2007-04-26 @ 22:27:03
Postat av: klara

haha, klara om du minns mej (; lite lägesen nu! vilka söta kläder! :)

2007-04-27 @ 17:46:35
Postat av: Alicia

Heej! självklart kommer jag ihåg! tackar;)

2007-04-27 @ 21:11:47
Postat av: Ottilia

sofia läraren läser ju bokrecensionerna :D

2007-05-02 @ 15:42:22
URL: http://ingetkanstoppamig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback