Fredag

Jag är ju duktig! I förrförra inlägget skrev jag att jag hade köpt ett grönt linne men att jag inte visste om jag hellre ville ha ett vitt istället. Nu är det så att jag var på stan idag och när jag kom hem hade jag plötsligt både ett grönt OCH ett vitt linne hemma! Vad är det med mig? Jag verkar inte vara så bra på att bestämma mig verkar det som, men det var faktiskt 20% rabatt på jc där jag köpte dem så jag tyckte det var okej. Jag köpte även ett par knälånga shorts som kostade 300 kronor billigare än i vanliga fall. Provade även en halter-neck klänning som jag gillade. Mamma tyckte den var jätteful men jag vet inte riktigt än, jag funderar på om jag ska köpa den, så passa er ni som ser den:P ;)
Kommer bilder senare på inköpen!


 Ha det bra!!//Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback