Avklarad

Idag har jag haft loppmarknad tillsammans med Hedda,Sofi och Ottilia.
Det var kul!:D Och som tur var så höll ju min röst!
Var lite orolig för att den skulle låta förskräcklig, men den var lite bättre idag!
Annars så gick jag plus idag, ungefär 900 kronor, inte illa eller hur? ;)
Och jag ska ha en loppis till i sommar om jag hittar någon att vara med! Så det är bara att anmäla er om ni är intresserade! :D

Har hoppat lite på studsisen idag, var skönt. Fast det är tråkigt att hoppa själv :/

I morgon är det Hype. Ska bli kul! På dagen ska jag och Carin gå på magdansen*ler*
Och på kvällen ska jag vara tillsammans med Ottilia, Sofi, Bella, Matte och Natta. Kul kul!


Ha det så bra!//Alicia


Kommentarer
Postat av: klara

vad fränt med loppis! (: hur ordnar man det egentligen? svaraaa gärnaaa :)

Postat av: Ottilia

jag vet! det finns såna här olika tillfällen som annonseras om tillexempel i tidningar och sånt, och så anmäler man sig så får man ett bord. mkt smart!

2007-05-01 @ 11:10:07
URL: http://ingetkanstoppamig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback