Trött men effektiv

Uäh, fy vad man inte har sovit tillräckligt inatt! Kom i säng runt halv 4 (sommartid) och var tvungen att stiga upp vid halv 11 eftersom jag skulle iväg och jobba vid halv 12. Efter jobbet var det direkt fram med naturkunskapsböckerna (okej, jag erkänner, jag satte mig en liten snabbis vid datorn för en uppdatering;) ). Har prov i genetik imorgon, känner mig väl ganska väl förberedd så hoppas på att det går bra.=) Har även körlektion imorgon så har pluggat lite teori också. Sen gav sig pappa och jag ut och övningskörde, gick bra tycker jag:) Väl hemma var det ut igen, denna gången på en runda med hunden. Än en gång åkte läxböckerna fram innan det blev mat och då var klockan kvart över 5. Fått mycket gjort eller hur?
Så ni kan tro att jag är trött nu! Jag som redan var helt slut innan dagen ens hade börjat;)


Kommentarer
Postat av: Therése

ja det förstår jag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback