Finally

Blev visst en liten outfits-bomb;)
Anledningen är att jag inte har hunnit sitta vid datorn de senaste dagarna då jag haft prov både igår och idag. Så det har varit plugg i massor. Och lite träning på det;)
Igår var det idrottsprov, fick veta idag att jag klarade mig galant vilket känns jäkligt gutt! Dagens ekonomiprov gick sämre än så men håller ändå tummarna för att jag får ett bra betyg;) Men nu är äntligen alla prov och annat innan sportlovet gjorda, så nu kan man ta det lugnt:) Väldigt härligt!

Var inne en jättesnabbis på Lindex idag och provade ett par jeans som jag hade sett ut på hemsidan. Men blev inget köp eftersom de satt åt alldeles för tajt, så nu vet man att det inte var något att ha. Annars har jag hittat ett par riktigt läckra solglasögon på Lindex som jag tror att jag ska köpa - trots att jag har sagt till mig själv att det räcker med solglasögon nu eftersom jag har typ 7-8-9 par redan;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Är det zebraglasögonen eller dom svarta med en silverkedja på? ;P

Postat av: Matilda

VA?! har nybban fått in dom? Ingen butik i kalmar har dom än iaf! jag måste till nybro hör jag! KÖP dom sjukt snygga!!

2010-02-18 @ 15:06:27
URL: http://ombytlig.blogg.se/
Postat av: Therése

det är kul med dagens outfit :D

2010-02-18 @ 17:57:02
URL: http://thovdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback